piątek, 27 stycznia 2017

Szkatułka / A jewel box


Aga Baraniak uwielbia pracę z drewnianymi przedmiotami.

Aga Baraniak loves to work with wooden objects.

"Lubicie w prosty sposób ozdabiać pudełka drewniane? Ja kocham to robić.
"Do you like to embelish wooden boxes in a very easy way? I love it.

Uwielbiam to z dwóch powodów. Pierwszy to taki, że zajmuje mi to moment i jest szybką pracą. Drugim elementem przemawiającym za tego typu pracami jest to, że mogę poszaleć kolorystycznie i wyżyć się jeśli chodzi o formę. Nie mam tutaj ograniczeń...It's so great to do it for two reasons. It's just a moment to create something new - quick result. Moreover, I can experiment with varius colour palettes and forms. There are no limits...


Dzisiaj mam szkatułkę pomalowaną farbą akrylową, ozdobioną odlewem również z farby akrylowej, którą umieściłam do wyschnięcia preparatu w foremce sylikonowej.
Today I'd like to share a jewel box painted with an acrilic paint. I embelished my wooden box with a cast made from acrylic paint too ( The cast was made using silicone mold )



Na sam koniec nadałam pracy stylu i bałaganu stemplami z Lemonade… Jest to swoiste dopełnienie pustki jaka panowała na mojej pracy."
I added the last touch using Lemonade stamps... it's a great way to avoid empty areas on your creations.




W swojej pracy Aga użyła:
To create this jewel box Aga used:

1 komentarze:

Licho_Nie_Spi pisze...

Kolory piękne!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com