poniedziałek, 23 stycznia 2017

Fioletowy ogród / A purple garden


Wiosna zawitała w pracowni Oliwiaen:

Spring has come to Oliwiaen's craftroom:

"Szaro-bura, mroźna zima daje się już trochę we znaki, zatęskniłam więc za kolorem i kwiatami! A że najpiękniejsze kwiaty mamy w kolekcji Victorian Garden, z przyjemnością do niej powróciłam, dodając odrobinę brązów z innych kolekcji. I tak powstała poniższa kartka:

"The dull grey winter kind of takes its toll on us and I miss the colours and flowers! And as we have the most beautiful flowers in the Victorian Garden collection, I grabbed it with pleasure and made this card, adding some browns from other collections:




Na warstwowym tle ułożyłam kompozycję z wyciętych elementów, dodałam kilka kwiatów w pasujących kolorach i kilka błyszczących kamyczków:

On the layered background I placed some paper pieces, flowers matching other elements and beautiful gems:



Do tego dodałam piękny stemplowany napis w "modnej" czcionce :)

I also added a stamped sentiment using a "top trendy" font :)




Całość jest przestrzenna, ale nadal zmieści się w kopercie:

The card is dimensional, but still can go into an envelope:




A oto, czego użyłam:

Here's the list of my supplies:

1 komentarze:

Rom-a pisze...

Pięknie, mega śliczne wykonanie! Pozdrawiam!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com