piątek, 20 stycznia 2017

Vintage'owy wpis do journal'u / A vintage entry to the art-journal


Szydełkiem w oko uzupełnia swój nowy art-journal z wielkim zapałem :)
Szydełkiem w oko makes her entries to the new art-journal with a great enthusiasm.

"Przygotowałam kolejny wpis do mojego art journala.

"I created another entry to my art-journal.

Wykorzystałam moje ulubione stemple z serii Basic oraz niezastąpione szwy.
I used my favorite stamps from Basic collection and vintage stitches.



Na bałaganiarskim tłe ułożyłam kompozycję z papierów z kolekcji Vintage basics."

On the messy background I placed paper pieces from Vintage Basic collection."
  
Szydełkiem w oko użyła następujących produktów:
Szydełkiem w oko used the following:

2 komentarze:

DecoArtMagda pisze...

Świetne, extra wszystko skomponowane 😍

Rom-a pisze...

Pięknie, mega śliczne wykonanie! Pozdrawiam!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com