środa, 7 września 2011

Morska puszka / A Marine Recycled Tin

Nowalinka to bardzo gospodarna pani domu - nie wyrzuca puszek po żywności - daje im nowe oblicze!
Nowalinka is a very economical housewife - she doesn't throw tins away, she gives them a new look!

Po imprezie urodzinowej i robieniu sałatek zostało mi kilka puszek.
Jedną wykorzystałam na moje wyzwanie, ale i pozostałych żal wyrzucić, więc ozdobiłam kolejną puszkę, tym razem na biurko mojego Syna.
After a birthday party and preparing salads I had a couple of tins left.
One of htem I used for my challenge, but I didn't want to throw the others away either, so I recycled another one, this time for my Son.



Tym razem klimaty morskie i moje ulubione papiery, do których lubię wracać.
Papier w paski posłużył mi jako baza do oklejenia i wyrównania powierzchni puszki (oczywiście oryginalną etykietkę zerwałam wcześniej namoczywszy puszkę w wodzie). Następnie z bazy dodatków wycięłam mój ulubiony motyw łódki, a z papieru nr 3 koło ratunkowe, które przecięłam na pół i symetrycznie przykleiłam po obu stronach obrazka z łódką.
This time I used my favourite papers to create a marine climate.
The striped paper is the background I wrapped the tin with (of course, I removed the original tab by soaking it in water). Then I cut out the boat image from the elements sheet, and a safe buoy that I cut in half and attached on both sides of the boat image.

 

Na koniec kilka dodatków i ozdób, np. guziki i bawełniana tasiemka, która również pięknie wykończyła brzegi - i gotowe!
Zabawa z takimi niepotrzebnymi przedmiotami daje sporo frajdy, zwłaszcza, gdy coś, co było przeznaczone do wyrzucenia, dostaje drugą szansę zaistnienia a także staje się praktycznym drobiazgiem pomagającym utrzymać porządek na biurku.

P.S. Przy okazji zapraszam na wyzwanie recyklingowe :-) "
To finish off, I added a few embellishemnts, such as some buttons and a piece of cotton ribbon to decorate the brim - and it's ready!
Playing with such useless things gives much pleasure, especieally when something was to be disposed of, and it gets the second chance and becomes a useful and decorative item, helping to maintain order.


P.S.Join in the recycling challenge :-)"

Jak widać, pomysł na niebanalną ozdobę można znaleźć nawet wśród rzeczy do wyrzucenia :-) A oto materiały, które Nowalinka wykorzystała:
As you can see, you can find the idea for an original home decor item even among things to be thrown away :-) And here are the supplies Nowalinka used:



 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com