sobota, 8 października 2011

PREMIERA! i coś słodkiego :-) / New Release and Some Candy :-)



Przyszedł październik a wraz z nim na Waszych blogach zaczęły pojawiać się pierwsze Świąteczne kartki. Zaczynacie czuć tę cudowną atmosferę zbliżającego się Bożego Narodzenia ? My też :-) A to za sprawą nowej kolekcji papierów o tradycyjnej kolorystyce i typowo świątecznych wzorach, która na naszych sklepowych półkach pojawi się już w poniedziałek :-)
October has come, bringing first  Christmas cards on your blogs. Do you stare feeling the wondrful atmosphere of the coming Christmas time? We do :-) And this is because of the new paper collection in traditional colours and desings that will appear on the store shelves on monday :-)

Przedstawiamy Wam zatem oficjalnie  
KOLEKCJĘ "CHRISTMAS TIME"
projektu Lavanduli.
Tradycyjnie, kolekcja składa się z 8 papierów 30,5 x 30,5 cm , arkusza dodatków oraz dopasowanych tematycznie stempli.
We'd like to  proudly introduce the CHRISTMAS TIME collection.
As always, the collection contains 8 12"x12" sheets, teh Elements sheet and a set of matching stamps.












----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ale to nie wszystko! Czy Wy też jesienią i zimą , pod ciepłym kocem i z herbatką w ręku lubicie przeglądać stare, rodzinne fotografie? A może powoli chowacie tęczowe papiery na dno swojego scrapowego pudła i wyjmujecie bawełniane koronki, sięgacie chętniej po stonowane papiery...
Spójrzcie zatem co przygotowaliśmy razem z Lavandulą na te długie wieczory. 
To KOLEKCJA "ROMANTIC MELODY".
Delikatna, vintage'owa, fantastycznie ozdobi rodzinne albumy i sprawi, że każda kartka będzie miała duszę. 
But this is not all! Do you like, in the cold autumn and winter evenings, sit wrapped in warm pleds and with hot tea look through old family photos? Or you gradually pack the bright rainbow papers to boxes and take out cotton laces and pastel papers...
Have a look then at our new papers designed to fit such evenings: the ROMANTIC MELODY colelction! Delicate and vintage, it will perfectly embellish your family albums and make all your cards unique.









Będziemy wdzięczni za wszelkie opinie na temat nowych papierów w komentarzach pod tym postem!Please share your opinions on our new colelctions in the comments to this posts!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W dziale stempli od poniedziałku także bardzo dużo nowości, tym razem Świątecznych Nowości . Zobaczcie co między innymi przygotowaliśmy dla Was w tym sezonie.
The stamp section also welcomes a lot of new stamps, Christmas Novelties. HAve a look at what we prepared for the season:

NAPISY:/ SENTIMENTS:






OBRAZKI:/ IMAGES:



...oraz wiele innych już w poniedziałek w sklepie!

A także dla fanów wykrojników stemple 2 w 1 :
And especially for die-cutting fans 2in1 stamps:




Stempelki wspaniale pasują do zestawu Spellbinders Standard Circles Small.
4 koło wycina środek, 6 koło wycina stempel po obrysie. Dzięki temu jeden stempel pozwoli Wam stworzyć wiele ciekawych kombinacji. Jakich? Zapraszamy wkrótce - na pewno zaprezentujemy je w naszych inspiracjach.
The stamps perfectly match the Spellbinders Standard Circles Small dies. Die no.4 cuts out the middle, die no.6 cuts out the outside of the stamp. Thus one stamp gives you a range of combinations. What combinations? Visit our blog often, we'll surely present some inspiration.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NA KONIEC OBOWIĄZKOWO COŚ SŁODKIEGO :-)

Last but not least - how about a candy? :-)


Spośród wszystkich chętnych wylosujemy 2 osoby a każda otrzyma:
obie nowe kolekcje papierów z dodatkami 
plus jeden zestaw stempli ( do wyboru zestaw Christmas Time lub Romantic Melody). 
From among all entries we'll draw 2 persons, each to get 
both new paper collection with elements sheets
plus one stamp set (to choose between the Christmas Time and Romantic Melody set).

Aby wziąć udział w zabawie:
- podziel się z innymi informacją o nowych kolekcjach papierów i stempli na swoim blogu!
  ( śmiało korzystajcie z banerka powyżej :) )
- pamiętaj aby Twoja notka na blogu zawierała aktywny link do naszego posta.
- poprzez Inlinkz znajdujący się poniżej dodaj linka do swojej informacji na blogu
To enter the drawing:
- spread the news about new stamps and paper collections on your blog (you can use the banner above, of course)
- remember to include an active link to this post
- enter the link to your blog post through InLinkz below:

ZABAWA TRWA do 16 października do godz. 23.59 - ogłoszenie wyników 17 października
The candy lasts through October 16th, 11.59 PM - the winners will be announced October 17th.

                        Udział zagranicznych czytelników naszego bloga mile widziany!
Foreign bloggers also welcome! 


93 komentarze:

Rachel pisze...

kolekcje papierków- rewelacyjne!!!:)....ten romatic przypomina mi Jane Austen, którą uwielbiam:)stempelki niesamowite....porostu jestem w szoku jakie cudowności stworzyliście!!!:)
wielkie ukłony!!!:)

justysias7000 pisze...

Przepiękne papierki, a stempelki cudo!!!;)

Unknown pisze...

Kolekcja boska jedna i druga, jednak świąteczna wywołała u mnie kapiącą śłinkę

Joasiunia:) pisze...

Obie kolekcje są fantastyczne!!! A ten romantyczny papier z nutkami-mmmm boski:)

No i świąteczne super są:) Aż się prosi o wykonanie albumu świątecznego:D No i stempel-Grzeczny-niegrzeczny mnie rozwalił hihi;)

Info u mnie w bocznym pasku... Ale na pewno nie wygram. Od lat 17 to dla mnie pechowy dzień... Brrr!!! I jeszcze nigdy tego dnia nie zdarzyło się tak,żeby coś się udało niestety.

Ale próbuję próbuję:)

Pozdrawiam:)

Jola pisze...

Obydwie kolekcje wyglądają super, ale ROMANTIC MELODY .... cudownie!!
Papiery lemonadowe wyjątkowo sobie cenię za ich grubość. Tak trzymać!!
Pozdrawiam ciepło

Marzenciuk pisze...

Przecudne te papierki, tak samo stemple :)

FreubelFee pisze...

jestem pod wrazeniem kolekcji... papiery sa przesliczne... rowniez stemple bardzo mi sie podobaja:-)

Aleksandra pisze...

Obie kolekcje piękne ...

Licho_Nie_Spi pisze...

Przepikęne papiery! Takie lubię! Banerek dodany u mnie! Pozdrawiam!

Panna Pandka pisze...

Papiery są wspaniałe, a stempelki na prezenty po prostu genialne! Informację przykleiłam na pasku bocznym :)

Ewa pisze...

urzekające, magiczne, szalenie mi się podobają!
z chęcią bym takie przygarnęła pod swój dach, ale potrzeba by było ciut szczęścia... a co tam, spróbuję, żeby dać szczęściu szansę ;)
pędzę głosić :)

kasia123 pisze...

Śliczne obie kolekcje. Stempelki super.

Lusilla pisze...

Rany,znów kusicie.Wszystkie papiery bardzo fajne na świąteczne kartki i nie tylko.Stempelki bardzo koszące .Muszę zajrzeć do moich zaskórniaków ,bo bardzo mnie tu kusi kilka rzeczy.:)))

WeriWell pisze...

piękne kolekcje, ja już jestem chora na tą drugą, bo już widzę album ślubny z jej udziałem, a uwielbiam wasze papiery przede wszystkim za grubość, bo jako maniak albumów idealnie się do tego nadają :)

skrzatka pisze...

Kusicie, Kusicielki! Ładne zestawy, aż trudno wybrać, który bardziej kusi.
Info w prawym pasku.

Ilona Zbieg pisze...

piękne papiery
klasyczne świąteczne kolory i wzory - super
a zestaw romantyczny - mrrr 0 bardzo mi się podoba

Ehh miec troszkę szczęścia i wylosować takie cukiery:)

IWA pisze...

Świetne kolekcje: świąteczna klasyczna i tradycyjna, a druga - prawdziwy romantyzm!

Moniulica pisze...

"Romantic melody" - szczególnie mi się podoba-piękne papiery , stonowane kolorki , super:)

Asia-majstruje pisze...

Czuję, że kolejka będzie mega-długaśna, ale warto chociaż spróbować :) Pozdrawiam!

Kaśka pisze...

Papierki są piękne i bardzo, ale to bardzo mi się podobają - oczywistym jest że ich pragnę :)

Paolla pisze...

Piękne kolekcje! Ależ bym się nimi dobrze zaopiekowała :D

Kardamonowa pisze...

Urzekły mnie stempelki "od Mikołaja" - świetne!

Szara pisze...

ah zakochałam się już w tych papierach, nie wiem, w których bardziej, ale chyba w tych stonowanych uwielbiam taki klimat! Genialne, aczkolwiek nie wiem czy bym dała radę je pociąć chyba byłoby mi szkoda:P

Drycha pisze...

Chętnie wezmę udział w candy! :) Bardzo fajne świąteczne papiery, takie połączenie tradycji z... bo ja wiem, wytchnieniem? Bo niby zieleń, czerwień ale nie tak ciężka i przytłaczająca :)
strona z gwiazdami betlejemskimi i z rombami <3 rządzą
Druga kolekcja jest równie ciekawa ze względu na wzory (5. i 7. są moimi faworytami) ale kolorystycznie nie bardzo do mnie trafia :( bałabym się, że pod mediami dla nadania innego koloru wzory znikną... za to stemple z Melodii są świetne! szczególnie piórko zagarnęłabym z przyjemnością.
z pojedynczych podoba mi sie pomysł "grzeczny/niegrzeczny" i stempel pocztowy od mikołaja :) idealny na postemlowanie papieru pakowego...
ale się rozpisałam!!
jak nie ja...
znając życie niestety nie wygram w candy, więc będę się jednak musiała zastanowić nad zakupami :)))))
spadam, bo zaraz napiszę książkę... :)

ARIZOONA pisze...

Świąteczna kolekcja jest przepiękna. Właśnie taka o jakiej marzyłam. Stonowana delikatna ale za razem z klimatem.

Strasznie kusicie :)

Anonimowy pisze...

Piękna kolekcja ;) Pozdrawiam

Papierowa Pracownia pisze...

Kolejne cudowne kolekcje :)

Megliken pisze...

Nie wiadomo, na co patrzeć: kolekcja świąteczna jest pełna ciepła, kolekcja z listami nostalgiczna, a każdy stempelek by się przydał...
Dzięki za tak świetne kolekcje!

Caro-ART pisze...

Ciekawe te stemple z kolekcji romantycznej zwłaszcza koronka :)
u mnie info w pasku bocznym

Jomo pisze...

Kolekcja romantica jest przepiękna. Nowe stemple świąteczne dla grzecznych bardzo pomysłowe. Marzy mi się napis: dla fantastycznej córki i podobny dla synka, w małej formie, aby się mieścił na zakładce.
Pozdrawiam i podlinkowaną notkę o candy umieszczam w pasku bocznym.

Anonimowy pisze...

Kolekcje świetne tylko szkoda że bez blogowi nie mogą wziąc udziału w candy;(

M@ggie pisze...

fantastyczne kolekcje!! już uwielbiam i wymyślam nowe kartki :))

Monika Pazio-Zielińska pisze...

Świetne kolekcje! Może dzięki świątecznej wreszcie zrobię kartki na Boże Narodzienie!?

Olka pisze...

Wow! Ale świąteczna niespodzianka - cudowne kolekcje. Brawa dla Autorki!

gooseberry pisze...

trochę trzeba było poczekać na kolekcje, ale chyba warto :) obie kolekcje w starociowym wydaniu, na pewno będą miały swoich fanów!
gratuluję pomysłów!

Anonimowy pisze...

;)))ooo super nowości!
koniecznie trzeba się zapisać :)))
na moim blogu wiadomość w panelu bocznym :)

Kasia Udalska pisze...

Na temat wszystkich nowości trochę się już rozpisałam w mojej notce na blogu ;) A tu napiszę tylko, że obie kolekcje papierów są cudowne, mają wspaniałą kolorystykę i pasują do wcześniejszych kolekcji, więc bez problemu będzie można łączyć je ze skrawkami innych Waszych papierów - super! :) Stemple stanowiące uzupełnienie kolekcji też są świetne, na pewno będą wspaniałą wisienką na torcie ;)
No i nowe stemple tematyczne - ekstra!

Kurcze, coś czuję, że moje ostatnie grosze wydam w Waszym sklepie! :P No chyba, że jakimś cudem uda mi się wygrać w candy ;))

Pozdrawiam serdecznie! :*

Aniees pisze...

Niesamowita kolekcja, dziękuję za możliwość jej wygrania....i choć zapisałam się grzecznie w kolejce , to nie mogę w niej spokojnie ustać, co chwilkę podskakuję...bo chciałabym wygrać jak dziecko lizaka :))Pzdrowienia serdeczne,Aniees
Pozwolilam sobie na skopiowanie również papierów , nie tylko samej informacji o candy.
http://aniees.blogspot.com/2011/10/candy-u-lemonade-i-ich-nowa-kolekcja.html

Anonimowy pisze...

Przepiękna kolekcja =]
Papiery bardzo mi się podobają... i świąteczne i vintagowe =]

wiosanka pisze...

Niesamowite wzory!
Bardzo mnie zaskoczyliście tymi nowymi kolekcjami, czuję się papierowo dopieszczona i już składam złotówki, żeby je sobie kupić :-)

magdalenardo pisze...

Śliczne papierki - dopracowane w najdrobniejszych szczegółach :)
Dają niepowtarzalny klimat (każdy z kompletów inny), są bardzo "ciepłe" i jakoś tak kojarzą mi się ze szczęśliwą rodziną :)

nirshya.dwbh pisze...

Bardzo ładne papiery, ale prawdę mówiąc bardziej podobają mi się drugie, świąteczne widziałabym w mniej przydymionej kolorystyce, bardziej radosne.

Pozdrawiam

Paulinka [Jarmolisia] pisze...

Przepiękne papiery i stemple! Chciałoby się je wszystkie mieć a w głowie już masa pomysłów na karteczki :)

Berberis pisze...

Obie kolekcje są fantastyczne!!!! Zarówno świateczna jak i ta vintag-owa :)))) Obydwie z klimatem, dopracowane..... CUDNE!!!!!

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

Świetne papiery i stemple. Od dwóch dni szukam już materiałów świątecznych, a tu proszę!!! Jeśli nie wygram losowania, to i tak coś kupię!!!

Ala M. pisze...

Jestem zainteresowana bardzo mocno kolekcją świąteczną i o niej napiszę. Na plus jest to, że kolorystyka od razu kojarzy się ze świętami, z pierwszego papieru będzie można wycinać kwiaty i tworzyć "wycinankowe" kartki. Drugi papier kojarzy mi się z kolekcją Summer Kitchen, bo jest w niej podobny wzór a siódmy z ... zostawię to dla siebie :) Moim nr 1 jest piąteczka na szóstkę :) Stemple fajne! Nawet bardzo.

Ela08 pisze...

Piękne, cudowne, wspaniałe!!!

Barwy kuchni pisze...

Papiery i stemple są przecudnej urody! Takie jak lubię , stonowane i ciepłe :)
PRZEŚLICZNE!!
Już o nich marzę!!

Zamieszczam u siebie informację, jak najbardziej-niech każdy się dowie, ze może stworzyć przecudne kartki dla bliskich za pomocą tak uroczych kolekcji!
Pozdrawiam
Monsai :)

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękne kolekcje,podoba mi się,że papierki są takie lekko przydymione, starociowe :)
Na pewno powstanie z nich wiele pięknych prac :)

Zuzik pisze...

Cudne papiery! Szczególnie podoba mi się kolekcja świąteczna.
Świetne wzory i kolory!:-)
Kolekcja romantyczna też jest piękna - delikatna, zwiewna, dziewczęca...
Stempelki wszystkie mi się podobają!
Idealnie komponują się z papierami!:-)
Ach! Cudnie było by je wygrać!
Pozdrawiam serdecznie!:-)
P.S. Info o candy na pasku bocznym!

Unknown pisze...

obie mega! zwłaszcza świąteczna! :)))

Drycha pisze...

chciałam zrobić zamówienie na dobry początek tygodnia a nowości jeszcze nie ma :( szkoda, że nie podaliście orientacyjnej godziny...

BeJoteM pisze...

papiery jak i stemple super, te drugie są megaaa cudne, uwielbiam takie,ale i świąteczne też się baaardzo przydadzą,także jak tu sie nie zapisać?:):):):)

Lemonade team pisze...

Dryszko - wieczorem :) Jeszcze wszystkiego nie wstukałam do sklepu.
---
Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze!!

Drycha pisze...

...a ja tu się nie mogę doczekać!... ;)

Natka pisze...

Papiery śliczne, klimatyczne! Romantic Melody przypomina mi nieco Grandma's attic, piękne przydymione kolorki. A świąteczny zestaw cudny, fajnie, że dzwonki i poinsencje można będzie wyciąć

Monika pisze...

Piękne,delikatne kolekcje. Ładnie przydymione papiery, świetne elementy do wycinania i świetnie dopasowane stemple. Zestawy prezentują się naprawdę bardzo ładnie. Staję więc sobie w kolejce i trzymam kciuki:) pzdr serdecznie i gratuluję

vena7 pisze...

Oba komplety są wspaniałe..Stempelki świetne.jest gdzie zostawić pieniądze-kusicie bardzo.Pozdrawiam i też liczę na szczęście.

CraftyMoly pisze...

Papiery są piękne ! Do tej pory korzystałam tylko z angielskich wzorów, ale przy pierwszej okazji zamawiam Wasze - wyglądają super - gratulacje !

Aldona pisze...

Wspaniała kolekcja, zarówno seria świąteczna jak i romantyczna.

Gocha pisze...

Kolekcja extra więc i ja sie zapisuję na Candy :)

ROMA pisze...

Piękna kolekcja papierów - ciekawe podejście do tematu, nietypowa kolorystyka. Już o nich marzę!

Alexandra pisze...

Obie kolekcje cudne :)

Laura pisze...

Fantastyczne papiery i stemple! Bardzo chętnie je przygarnę ;)
Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

Daszka pisze...

Piękne papiery, bardzo podoba mi się kolorystyka, i ten pierwszy stempel okrągły "Wesołych świąt Bożego Narodzenia". Pozdrawiam serdecznie

Wiszka pisze...

Wspaniałe papierki, nie potrafię wybrać, które mi się podobają najbardziej:)) Kolory są cudne!

Iza - Jasminum pisze...

Piękne kolekcje, czekam z niecierpliwością na wyniki :)

Iza - Jasminum pisze...

Piękne kolekcje, czekam z niecierpliwością na wyniki :)

GosiaMachynia pisze...

Ale cudowne papiery na pewno wykorzystam je do karteczek Świątecznych. Banerek dodany może akurat się uda :))
http://gosiamachynia.blogspot.com/

Elunia pisze...

Papiery przepiękne, stempelki też bardzo mi się podobają - ale i tak nie wygram więc będę musiała pomyśleć o zakupach - tylko wybór bardzo trudny!!

Agnieszka pisze...

Kolekcja cudowna, mam na nią ogromną ochotę :) Banerek na blogu. Pozdrawiam serdecznie

Visell pisze...

Dodałam baner. Chyba już nie przebije innych w zachwytach, ale..byłabym wdzięczna losowi za wygraną takich cudowności!

AnaEm pisze...

Je też chcę do tej kolejeczki-takie cukiery baaardzo kuszą. Pozdrawiam

Iwona pisze...

Śliczny zestaw Świąteczny:)Cudnie byłoby go wygrać:)Marzenia się spełniają więc może się spełnią:)

TuKara pisze...

"Zagranica" mile widziana....wow!!!!!!
Delicje,slodkosci z" pierwszej polki",,chetnie posmakuje;)

Małgooś pisze...

Może szczęście dopisze i zmobilizuje mnie do pracy:))

Gosia pisze...

Rewelacyjne cukieraski!

GABRYLA pisze...

Śliczne te papiery i cudowne stempelki, no i oczywiście chętnie się zapisuję po cukierasy ;)
http://szmaragdowykotek.blogspot.com/

Lily pisze...

Świetne są te nowe stemple;-) Info na pasku bocznym;-)
Pozdrawiam;-)

floressy pisze...

Kuszące baaaaaaaaaaaardzo, zapisuję się!

blekota pisze...

Wspaniałości! Z niecierpliwością czekam na wyniki :)

rosse5 pisze...

Obydwie kolekcje wyglądają baardzo interesująco. Pierwsza- świąteczna - całkiem skradła moje serce:)W drugiej najbardziej podoba mi się wzór 2,4 i 5. Stemple pojedyncze bardzo fajne - na pieczątkę listową napewno zapoluję:)

Fit_kaloria pisze...

To ja też się dopisuje :)

Anonimowy pisze...

I ja dołączam do konkursu :)

Jestem zachwycona tymi wzorami. Po prostu wow. :)

http://sztukauzytkowa.blogspot.com/

lilavati pisze...

o rany! ale kolejka! i mnie ma się udac???

madebyviva pisze...

Powiem szczerze, że obie nowe kolekcje mnie ZACHWYCIŁY!

miekkie_kapcie pisze...

O jeżuniu!! Jestem oczarowana, zakochana, zapatrzona w te przepiękne papierki!! Ustawiam się na końcu ogonka i liczę na odrobinę szczęścia w losowaniu! :) Ach, gdyby tylko mi dopisało.. :)

karitsa@ pisze...

coś cudownego!

DUCHA pisze...

Zupełnie poważnie i bez podlizywania papiery są naprawdę rewelacyjne. Szczególnie chciałabym popracować ze świątecznymi:)Mam nadzieje tak jak 218 osób przede mną, że uda mi się je wygrać:)
informacja jest w tym poście:
http://ducha-ducha.blogspot.com/2011/10/witaj-maksiu.html

Alusiek7 pisze...

zapachniało świętami :)

Lidka (adzia1313) pisze...

Piękna kolekcja, chętnie zapiszę się do zabawy.

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Papiery piękne i starannie dopracowane. Szczególnie Romantic Melody do mnie przemawia bo to moje ulubione kolorki :)

Dendrobium pisze...

Prześliczne obydwa zestawy, ale to w KOLEKCJI "ROMANTIC MELODY" zadurzyłam się od pierwszego wejrzenia. Stemple super. Chętnie dopisuję się do kolejki
Pozdrawiam:)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com