piątek, 16 grudnia 2011

Czas zapakować prezenty / It's Time to Wrap Presents

Dziś Encza przypomina, że czas już pomyśleć o ładnym opakowaniu świątecznych prezentów :-)
Today Encza reminds it's time to think about Christmas presents packaging :-)

"Już za tydzień Gwiazdka. Czy sprawiliście się już jako Mikołaje i zaopatrzyliście się w prezenty? Ja osobiście jeszcze biegam za drobiazgami ale większość pozycji na liście odhaczona. Oprócz samego obdarowywania innych prezentami, lubię, aby opakowanie samo w sobie było miłymi i ładnym podarunkiem. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje pudełko na prezent dla koleżanki. 
Christmas is in a week. Have you been good Santas and stocked up on all presents? I still have some minor things to but, but most items on my gift list is ticked. Besides giving presents, I also like the packaging was also attractive. Today I'd like to show a box I'll put a present for my firend in.
Postawiłam na klasyczne, świąteczne kolory i ozdoby. Pudełko ozdobiłam papierami z kolekcji Christmas Time oraz Summer Kitchen. Wieczko ozdobiłam świerkowymi gałązkami które oplatają elegancką kokardę. Nie zabrakło także gwiazdy betlejemskiej i odrobiny brokatu. 
I decided upon traditional Christmas colours and embellishments. I decorated the box with papers from Christmas Time and Summer Kitchen collections. The lid features pine branches that wind around an elegant ribbon bow. I couldn't miss out the poinsettias and a bit of glitter.
Poszczególne elementy mocowałam na kosteczkach 3D, dla uzyskania efektu przestrzenności. Mam nadzieję że spodoba Wam się mój pomysł na świąteczne pudełko :-)
I attached the elements on 3D foam for more dimensional effect. I hope you like my gift box :-)
A jeśli nie pakujecie prezentów w osobne pudełka, przyda się kilka pomysłów na świąteczne bileciki :-)
And if you don't pack your presents in boxes, I hope you might find these gift tags ideas useful :-)



 
Do wykonania tych pięknych ozdób Encza użyła:
To make these beautiful creations, Encza used:
 


2 komentarze:

Alicja w krainie papieru pisze...

pudełko cudowne , karneciki również :)

Lusilla pisze...

Karneciki bajkowe i pudełeczko też.
J także mam frajdę w robieniu pudełeczek,jedno z nich wstawiłam na bloga.

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com