środa, 6 czerwca 2012

3...2...1...

Dzisiaj chciałabym zachęcić wszystkich początkujących, którzy boją zmierzyć się z formatem 30x30 cm - to łatwe, jak 3,2,1 :-)
Today I'd like to encourage all of you who are afraid of the 12x12" size - it's easy, as 3,2,1! :-)


Pamiętam, jak sama obawiałam się tej przestrzeni, która na początku mojej scrapowej drogi wydawała mi się nie do ogarnięcia! :-) Tymczasem wystarczy pamiętać o kilku zasadach, by stworzyć ładnego scrapa, a z najnowszymi papierami Lemonade zajmie Wam to nie więcej niż godzinkę, łącznie z wycinaniem :-)
I remember how I was afraid of that size at the beginning of my scrapbooking ways - it seemd so vast! :-) But it turns out to remember a few simple rules to create nice pages, and using the newest Lemonade papers it doesn't take longer than an hour, including all the cutting out :-)


Najpierw wybieramy zdjęcia. Ja wybrałam trzy dość kolorowe fotki z moim młodszym synem pochłoniętym grą zręcznościową. Do tego dobrałam spokojną, jednolitą bazę "jeansową" i jeden szerszy pasek kolorowego arkusza - jego proste linie wydobędą na zasadzie kontrastu okrągłe elementy ze zdjęcia (cyferki na koszulce). Potem z arkusza dodatków wycięłam cyfry, które są częścią tytułu, i podkleiłam je na piance na wyciętych gwiazdkach:
First we choose photos. My choice were three quite colourful pics of my younger son absorbed in a cellphone game. I placed in on a simple background of the "jeans" paper and one wide colourful stripe - its straight lines makes the round shapes from the photo (digits on the T-shirt) pop out nicely. Then I cut out digits from the elements sheet and mounted them on 3D foam:


Następnie wycięłam z kolejnego arkusza - anów z prostymi liniami - kształt chorągiewek i wraz z białym sznurkiem przymocowałam do arksuza bazowego zszywkami:
Then I cut out banner shapes from another sheet - again, straight lines! - and fastened them with a white piece of string with staples:


Znów przydał się arkusz dodatków - wycięty emblemat posłużył za podkład pod słowo z tytułu, a dla urozmaicenia podkleiłam go na rozetce. 
The elements sheet came in handy again - I cut the ribbon banner and used it as the background for the title word. Then I mounted in on a rosette for more interest.


Na koniec wycięłam malutkie gwiazdki z arkusza dodatków i rozmieściłam dość dowolnie na scrapie, a potem podkreśliłam brokatem, by wydobyć je z wzorzystego tła. I gotowe :-)
Finally I cut out small stars from the elements sheet and arranged them freely on the page, and then covered with some glitter to make them stand out from the patterned background. And voila :-)


Prawda, że proste? Spróbujcie i Wy!
Easy, isn't it? Have a go yourself!

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com