czwartek, 16 sierpnia 2012

Chłopięco i delikatnie / A Delicate Boy Page

Scrapucine ma dla Was dzisiaj delikatny, a jednak chłopięcy LO:
Scrapucine has a delicate yet still boy page:


"Spośród dzieci, którymi się opiekuję, najbardziej fotogeniczny jest chyba mały Elouan. Uwielbiam jego portrety! Na tym zdjęciu z kwietnia tego roku wygląda tak słodko i niewinnie, że postanowiłam odejść od kolorów najnowszych kolekcji i ubrać fotkę w delikatne wzory i kolory kolekcji Romantic Melody:
"From among the kids I look after currently I guess little Elouan is the most photogenic. I love his portraits! On this photo taken in April this year he looks so sweet and innocent I decided to leave aside the colours of the latest collections and go back to the delicate designs of the Romantic Melody collection:



Do skomponowania tła wykorzystałam paski wycięte z arkuszy, w roli zaś dodatków wystąpiły elementy papierowe i stemple:
To compose the background, I used strips of design papers, and as embellishments - paper elements and stamps.


 
A oto papiery wykorzystane przez Scrapucine:
Here are the papers Scrapucine used:

2 komentarze:

Fėja pisze...

wspaniały!!!

Ewelina pisze...

Śliczny, ale juz kiedyś mówiłam, że Twoje scrapy są prześliczne. Ja ze swoim pierwwszym walczę już trzeci dzień, a u Ciebie jest ich całe mnóstwo. Podziwiać Cię będę ile mi gigabaitów starczy...

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com