poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Kartka w biegu / A Card On the Run

Na pewno wiele z Was nie ma zbyt wiele czasu na tworzenie - Scrapucine pokazuje, że szybka kartka też może być efektowna:
I'm sure many of you haven't much time for creating - Scrapucine proves that a quick card can be attractive too:


"Ostatnio mój wolny czas skurczył się bardzo, opiekuję się kilkorgiem małych dzieci, które pochłaniają całą moją uwagę i czas. Musiałam jednak wykonać kartkę urodzinową, nie wypada scrapperce obdarować kupioną kartką ;-) Wyjęłam więc "romantyczne" papiery i wzięłam się do pracy:
"Lately my free time has shrinked a lot, I look after several little children and they absorb my full attention and time. But I just had to make this birthday card, it doesn't befit a scrapper to give a purchased card ;-) So I took out "romantic" papers and set down to work:


Kartka nie jest zbyt skomplikowana, ale myślę, że odpowiednia do okazji i osoby, dla której jest przeznaczona - a jej wykonanie zajęło niecały kwadrans :-)"
The card may not be very complicated, but I think it's appropriate for the occassion and teh person it's meant for, and creating it took me less than a quarter :-)"

Do zrobienia szybkiej kartki Scrapucine wykorzystała te papiery z kolekcji Romantic Melody:
To make this quick card Scrapucine used these Romantic Melody papers:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com