środa, 22 sierpnia 2012

Ślubna elegancja w kratkę / Plaid Wedding Elegance

Dzisiaj kolejna kartka z kolekcji After the rain, tym razem od Betik :-)
Today another After the rain card, this time from Betik :-)



"Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam ten papier wiedziałam, że stanowiłby piękną bazę scrapa. Ale ponieważ ostatnio nie mam za dużo czasu do dyspozycji, zdecydowałam się jednak wykorzystać go do zrobienia kartki. W dodatku na ślub czyli okazję, z którą kompletnie mi się nie kojarzył w pierwszym momencie...
"When I saw this paper for the first time I knew it would make a beautiful LO background. But lately I haven't had enough free time, therefore I've decided to use it to make a card, moreover, a wedding card - teh occassion I never associated with this paper before....


Papier sam w sobie jest bardzo dekoracyjny, ale kiedy go porozcinałam na "części" niektóre z brzegów okazały się bardziej puste.  Jednak... jeśli tylko macie tusze (ja użyłam tuszy Distress TH w kolorach Fired Brick, Dusty Concord i Tattered Rose), można papier spokojnie "dokolorować" w tej samej palecie. Teraz przyszła pora na dodatki. Po raz kolejny przekonałam się jaką siłę mają i jak bardzo mogą zmienić charakter kartki. Bardzo ich tu niewiele ale jak widać - nie trzeba więcej :-) 
The paper itself is very decorative, but when I cut it into pieces it turned out the edges are somewhat empty. However...if you have inks (I used Distress inks Fired Brick, Dusty Concord and Tattered Rose by Tim Holtz), you can easily colour the paper into the same palette. Now the time for embellishments. I found yet another time how powerful they are and how much they can change the card's character. I used only a few here, but as you can see, no more were necessary :-)



Ponieważ kartka ma formę kopertówki, nie mogło zabraknąć miejsca na wpisanie życzeń - utrzymane jest dokładnie w tym samym stylu co zewnętrzna oprawa. 
As this is an envelope card, I naturally attached a piece of cardstock to write the wishes on - and kept exactly the same style as the envelope.



Jak widzicie, dzięki małym sztuczkom i niewielkim wysiłkiem można dowolnie zmieniać charakter i przeznaczenie papieru :-)"
As you can see, thanks to little tricks and little effort you can freely change the paper's character and purpose :-)"

Betik użyła tych produktów Lemonade:
Betik used these Lemonade products:

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

To się nazywa kreatywne podejście do tematu.Świetne! :)

Unknown pisze...

No chylę czoła... taki papier na taką okazję - w życiu bym nie pomyślała że będzie pasował...

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com