środa, 26 września 2012

Przepis na optymizm / A Recipe For Some Optimism

Jeśli dopada Was ponury jesienny nastrój, Zielonooka proponuje terapię kolorem :-)
If you're feeling down in the mouth because of autumn, Zielonooka suggests some colour therapy :-)
 
 
"Za oknem już prawie jesień, świata coraz mniej - nie nastawia mnie to optymistycznie lecz każe popadać w melancholię. Nie chcąc jej się poddać, postanowiłam wprowadzić trochę słońca do mojej pracowni, nim całkiem mi go zabraknie. Z tęsknoty za ciepłem i światłem powstał właśnie prosty, optymistyczny przepiśnik - w promiennych, radosnych kolorach.
It's almost autumn outside, there's less and less light - it doesn't make me feel optimistic, but rather melancholic. I don't want to give myself over to sadness, so I decided to introduce some sunlight into my craftroom, before it's totally gone. And so this simple, optimistic recipe book in cheerful, radiant colours, was made out of the longing for warmth and light.
 





Jeśli i Wy czujecie, że dopada Was smutek lub melancholia to sięgnijcie po papiery w optymistycznych barwach - stwórzcie coś, co pozwoli choć na chwilę poczuć jeszcze ciepło lata."
If you're feeling sad or melancholic too - grab some papers in optimistic colours and create something that'll let you feel some summer warmth." 


W kolorystycznej terapii pomogą Wam:
These papers will support your colour therapy:

1 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Cudne kolorki, świeże energetyczne super praca !!!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com