środa, 24 października 2012

Layout shabby chic / A Shabby Chic Layout

Co wyjdzie z połączenia romantycznych papierów i wesołych stempli doodlowych? Zobaczcie sami, co stworzyła Caroline!
What will you get if you combine romantic papers with doodle stamps? See for yourself what Caroline has created!
 
 
"Witam wszystkich - dzisiaj chciałabym pokazać layout shabby chic "po mojemu". 
Bardzo lubię to zdjęcie jednej z moich bliźniaczek, Florentine-Alix, jest taka fotogeniczna! Postanowiłam umieścić je na romantycznym scrapie w stylu shabby.
"Hello, today I would like to share with you an "in my way" shabby layout. 
I like this picture of one of my twins, Florentine-Alix so much , she's so photogenic! I decided to use it for a romantic shabby page.
 
 
Zaczęłam od ułożenia naprzemiennie kawałków papierów ze wzorem i gładkich. Tak powstało tło pod zdjęcie, które ozdobiłam jeszcze kilka okrągłych stemplowanych etykiet. Dodałam ozdobną drewnianą bramę po lewej i prawej stronie zdjęcia.
I started by superimposing 3 pieces  of printed and plain papers. Then, I glued my big picture and I put down some round stamped labels. I glued 2 parts of a wood cutting gate on the righthand side and on the lefthand side of the picture.
 

 
Zrobiłam też samodzielnie kwiaty używając do tego dwóch stempli z zestawu doodle. To takie proste, a jakże efektowne!
I made my own paper flowers with 2 doodle clear stamps. It's so easy and has a great effect!

 
Mam nadzieję, że podoba się Wam moja praca i dostarczyła Wam nieco inspiracji."
I hope that you like it and give you some inspiration".


Jeśli chcecie zrobić taki layout, potrzebne będą:
If you wish to cretae such layout, you'll need:
 

3 komentarze:

Kasia Udalska pisze...

Prześliczny ten scrap!! Taki...niepowtarzalny :) bardzo mi się podoba :)

piedra preciosa pisze...

Niesamowity!Jejku ale klimat!

created by ebi pisze...

Rzeczywiście robi wrażenie - niesamowita praca :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com