środa, 31 października 2012

Zupełnie inne pudełko / A Totally Altered Matchbox

Anuszka jak zwykle ma niezwykły pomysł na zwykły przedmiot :-)
Anuszka, as always, has an extraordinary idea for an ordinary thing :-)



"Kocham czytać książki. Są dla mnie nieustającym źródłem natchnienia. Dzisiaj prezentuję Wam zalterowane pudełko po zapałkach, do którego powstania zainspirowała mnie jedna z moich ulubionych książek - "Wichrowe Wzgórza" Emily Bronte. 
"I love reading books. For me, they are a neverending source of inspiration.
Today I present you an altered matchbox that I created inspired by one of my favourite books - Wuthering Heights by Emily Bronte. 



Myślę, że papiery Romantic Melody świetnie ukazują atmosferę tej książki. Do pudełka przykleiłam kawałki papieru, dodałam trochę koronki i suszone kwiaty. Tak właśnie widzę Wichrowe Wzgórza - dzikie i nieco mroczne. 
And I think that Romantic Melody is a perfect means to show the atmosphere of this book. I glued small pieces of the paper to the box, added some lace and dried flowers. That's how I see Wuthering Heights - wild and a bit gloomy. 


W środku zrobiłam maleńki shadowbox ze zdjęciem Juliette Binoche i Ralpha Fiennesa jako Cathy i Heathcliffa (tak poza tym, świetne role!) z najbardziej pamiętnym cytatem. Dodałam również stempel z tekstem - to chyba jak dotąd mój ulubiony i dokładnie wycięte kwiaty. :-)Inside I made a small shadowbox with a picture of Juliette Binoche and Ralph Fiennes as Cathy and Heathcliff (by the way - great roles!) with my most memorable quotation. I also added a stamp with a text - I guess my favourite so far an pieces of precisely cut out flowers. :-)



Myślę, że papiery zainspirują mnie do dalszych maleńkich projektów na podstawie książek, więc możecie się spodziewać większej ilości takich prac w przyszłości."
I believe that the papers will give me a lot of inspiration to create more of these little projects based on books so expect more to be created in the future."


 

Do przemiany pudełka po zapałkach Anuszka użyła:
To alter the matchbox, Anuszka used:

3 komentarze:

Alaksa pisze...

Pudełko po zapałkach ? Duży szacun ;)

onnemort pisze...

przeurocze :) pozdrawiam i czekam na kolejne mini dzieła :)

Kamila Stankiewicz pisze...

fajowy pomysł. Idealny na drobny prezent dla koleżanki :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com