piątek, 2 listopada 2012

Literowy zawrót głowy / Letters All Over

Dzisiaj na blogu debiutuje nasza nowa Projektantka, Fasoolka :-)
Today Fasoolka, our new DT member, debuts on our blog :-)


"Na początek przygotowałam kartkę, ale żeby nie było za łatwo postanowiłam, że nie skorzystam z żadnego profesjonalnego papieru, ponieważ Lemonade to przede wszystkim producent stempli :-)
"For my first post I cretaed a card, but not to make it too easy for myself, I decided not to use any scrapbooking paper, as Lemonade is, first of all, a stamp producer :-)



Do zrobienia tła wykorzystałam zwykły, gruby, biały papier, z którego wycięłam litery. Następnie przykleiłam je na ten sam papier w celu uzyskania faktury. Wykorzystałam gwiazdkowy stempel do tła z serii Basic, każdą kolumnę gwiazdek potuszowałam innym kolorem. 
To make my background, I used just white cardstock onto which I glued the letters die-cut from the same kind of paper, to create some texture. Then I used a star background stamp from the Basic series, and inked each column with a different colour of ink.

 

Napis powstał z liter alfabetów: Summer in the country i After the rain, umocowanych na piance dla zwiększenia efektu przestrzenności. Na koniec delikatnie pochlapałam czarną farbą i dokleiłam mini guziczki."
I made my sentiment using letters from alpha sets from the Summer in the country and After the rain collections and mounted them on 3D foam for more dimensional effect. Finally I splashed some black paint and glued on mini buttons."



Jak widać, nie potrzeba koniecznie papierów - do zrobienia takiej kartki wystarczą:
As you can see, you don't neccessarily need designer papers - to make such a card, you'll need:

2 komentarze:

Unknown pisze...

ale czad! :D

handmadebykasiula pisze...

Kapitalne! chociaż przez chwilę byłam pewne ze te litery to wytłoczone są! fantastyczna praca!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com