piątek, 9 listopada 2012

Prezent dla maluszka / A Welcome Baby Gift

Jeśli wybieracie się z wizytą do szczęśliwych młodych rodziców, skorzystajcie z pomysłu Anuszki:
If you're going to visit happy new parents, you might want to use Anuszka's idea:


"Początek nowego życia to wspaniały powód do radości. Myślę, że najsłodszymi prezentami, jaki daje się niemowlakom, są: maleńki buty, rękawiczki czy skarpetki, które w połączeniu z ładnym opakowaniem stają się wspaniałym podarunkiem! Dlatego też postanowiłam przygotować opakowanie i ozdobić je, aby współgrało z tym uroczym prezentem. 
"The beginning of a new life is a wonderful reason to celebrate. I really think that one of the cutest presents people give to little babies are tiny shoes, gloves or socks which accompanied by a nice packaging are a wonderful gift! That's why I decided to prepare a packaging and embellish it to go nicely with this cute gift. 



Wycięłam kształt na wzór torby, dodałam serwetkę, papiery w żywych kolorach i kwiat. Do uchwytu przywiązałam małego taga z odpowiednim stemplem z napisem, aby idealnie dopełnił cały projekt. Kropką nad i są tu liście pokryte brokatem. Zrobiłam je używając kursu, który niedawno opisałam.
I cut out a bag-like shape, added a paper doily, papers in vivid colours and a flower. I tied a tiny tag with a stamped text to the handle to go with the whole project. The finishing touch is leaves covered with glitter. I made them using a tutorial I've presented lately.



Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten projekt i będzie on dla Was inspiracją.
I hope you like it and you'll find it inspirational for your projects.




W swojej torebce na prezent Anuszka użyła:

In her gift bag Anuszka used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com