poniedziałek, 7 stycznia 2013

Romantyczne notesy / Romantic Notebooks

Dzisiaj Moriony ma propozycję dla miłośniczek stylu romantycznego:
Today Moriony inspires all romantic style fans:

 
"Kolekcja papierów "Romantic melody" urzekła mnie swoimi delikatnymi, przygaszonymi odcieniami oraz połączeniem beżu i błękitu. Papiery te są idealne do kwiatowych, lekko postarzanych projektów. Ja postanowiłam przerobić je na notesy w romantycznym, kobiecym stylu. Oba notesy są do siebie podobne, mają taki sam układ. Różnią je jedynie zestawienia kolorystyczne.
The "Romantic melody" collection charmed me with its delicate, muted colours and the mix of blue and beige. These papers are perfect for flowery, slightly distressed creations. I decided to use them for two notebooks in a romantic feminine style. Both share a similar designs, only the colours are different.





Niebieski notes wykonałam z papieru "Romantic Melody" nr 04. Połączyłam go z z zielono - turkusowym papierem nr 02. Główną ozdoba jest owalna, ażurowa ramka, w którą wkomponowałam kwiaty i listki.

I made the blue notebook using "Romantic melody" paper no. 04. I mixed it with teh turqouise-green sheet no. 02. For the main decorative element I used an oval open-work frame with flowers and leaves composed around.




Beżowy notes wykonany jest z papieru nr 8 w mocny, kwiatowy wzór. Nałożyłam na niego ramkę z jaśniejszego papieru nr 01. Napis wykonałam przy pomocy stempla. 
The beige notebook is made from the sheet no. 08 with bold flower design. Onto this background I placed a lighter-coloured frame from the  sheet no. 01. Then I stamped the "notebook" word.



Notesy te, mogące być świetnym pomysłem na prezent, powstały z tych materiałów:
These notebooks that would also make great gifts, were made using the following supplies:

5 komentarze:

Ewelina pisze...

Piekne notesy

origata1 pisze...

Niezwykle romantyczne. Pięknie komponuje się ten błękit z brązem.

GosiaMachynia pisze...

Bardzo romantyczne, super kolory bardzo fajny klimat. Dla mnie są rewelacyjne !!!

Justyna pisze...

cudowne notesy, nabrałam ochoty na ich wykonanie. Może przepisniki?

Przy okazji, zapraszam do mnie na urodzinowe candy. Pozdrawiam i czekam na kolejne ciekawe posty.

http://inmymind-jusia.blogspot.com/2013/01/pierwsze-urodzinki.html

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

niesamowite i takie bogate ! cuda ! Ewa

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com