piątek, 15 lutego 2013

Notes z przesłaniem / A Notebook With A Message

Świetnym pomysłem na niebanalny prezent jest własnoręcznie wykonany przedmiot - na przykład notes:
Something handmade makes a great gift idea - like a notebook:



Dostałam niedawno zamówienie na urodzinowy notes z fioletem, z jakimś optymistycznym przesłaniem. Fiolety nie są moją mocną stroną, ale w połączeniu z zielenią i brązem, jak na przykład w kolekcji Vineyard, tworzą całkiem przyjemny zestaw.

I recently got an order for a birthday notebook with a touch of purple and some optimistic message. Purples are not my forte, but combined with green and brown like in the Vineyard collection for example, they make quite a pleasant combo.


Brzegi okładki najpierw zabezpieczyłam papierową taśmą, a potem okleiłam papierami, zachowując kolorystykę przewodnią Vineyard, choć użyłam też innych papierów. Na sprężynie zawiesiłam ozdobny bilecik, na którym ofiarodawca może napisać kilka słów. Do optymistycznego przesłania świetnie nadają się stemple z cytatami - na okładce umieściłam jeden z nich:
First I secured the edges of the cover with tissue tape, and then adhered various papers, following the Vineyard colour combo, though using also some other papers. I tied a decorative tag on the wire, for the orderer to write in a few words. I think quotation stamps make great "optimistic messages" - therefore I put one of the m on the front cover:



...a drugi na okładce wewnętrznej, na kieszonce na luźne kartki.
...and another one on the inner cover, on the pocket for loose pages:



Na koniec zrobiłam pasujące pudełko - i oryginalny prezent gotowy :-)
Finally I made a matching box - and an original gift was ready :-) 



Do wykonania notesu z przesłaniem użyłam:

To make the message notebook, I used:

2 komentarze:

IWA pisze...

Wygląda rewelacyjnie!

GosiaMachynia pisze...

wow ale jakie fantastyczne połączenie kolorów :)) Super !!!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com