poniedziałek, 13 maja 2013

Modelka / The Model

Na dobry początek tygodnia Moriony proponuje autowyzwanie :-)
For a good beginning of the week, Moriony proposes a self-challenge :-)


"Bardzo rzadko robię layouty na białym tle. Jakoś taka ilość bieli do zagospodarowania mnie blokuje. Tym razem jednak, po dłuższej przerwie, chciałam się rozruszać i wyzwałam sama siebie. Wylosowałam kilka ścinków papierów "lemoniadowych" i postanowiłam, że one zadecydują o formie i zdjęciu. Do stonowanych kolorów z papierów dobrałam zdjęcie w podobnej palecie kolorystycznej. Biel tła przełamałam różnymi kolorami mgiełek naniesionych przez maskę.
"I rarely make white background layouts. The amount of whiteness to use somehow blocks me. However, after a longer break I wanted to warm myself up and self-challenge myself. I randomly chose some scraps of the Lemonade papers and decided they would determine the form and photo. So to the muted colours of the papers I picked a matching photo and broke the white background by using a mask and several colours of mists.



Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dorzuciła odrobiny soczystego koloru :-) Oprócz czerwonych kleksów z tuszu, dodałam również czerwony tytuł wyklejony z lemoniadowego alfabetu.
Of course it wouldn't be "me" if I didn't add some juicy colours too :-) Apart from red ink blots I added a red title using Lemonade alpha stickers.



Poszczególne ścinki papierów podkleiłam kosteczkami 3D, żeby cała praca nabrała bardziej przestrzennego charakteru.

I mounted particular layers on 3D dots for a more dimensional character.



Polecam Wam czasem takie zapasy z własną weną. Dobrze działają na kreatywność :-)"
I recommend such mojo struggling from time to time. It has healing properties upon your creativity :-)"

"Modelowy" scrap Moriony powstał z tych materiałów:
Moriony's "model" layout was made using these supplies:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com