piątek, 17 maja 2013

Pierwsza Komunia w fioletach / First Communion in Purple

Fiolet nie kojarzy się Wam z kartką komunijną? A może jednak? :-)
You don't associate purple with First Communion? Well, why not? :-)


Fiolet nie jest moim ulubionym kolorem, tym większe więc było moje zdziwienie, gdy na widok stempli komunijnych z najnowszej kolekcji Lemonade właśnie ten kolor przyszedł mi na myśl. Ale z weną nie ma co dyskutować, wyjęłam więc papiery z fioletem i zrobiłam kartki dla chłopca i dziewczynki:
Purple is not my favourite colour, therefore I was very surprised when it came to my mind when I saw First Communion images from Lemonade latest release. But you don't argue with your mojo, do you? I just picked some purple papers and made two cards, for a boy and girl:


Wersja dla dziewczynki ma w tle delikatne róże...
The girl version features delicate roses in the background...


...a w wersji chłopięcej użyłam eleganckich pasków:
...and for the boy card I used elegant stripes:


Piękne motywy pokolorowałam tuszami Distress, i dodałam złote zawieszki w kształcie krzyżyków, by podkreślić religijny charakter uroczystości:
I coloured the beautiful images with Distress inks and added golden crosses charms to underline the religious hcaracter of the occassion:



Jak Wam się podoba taki kolorystyczny eksperyment?
How do you like this colour experiment?


Do wykonania kartek użyłam tych materiałów:
To make my cards, I used these products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com