piątek, 10 maja 2013

Podziękowanie / A Thank You Card

Już niedługo koniec roku - może warto podarować swojemu nauczycielowi kartkę z podziękowaniem?
I'll soon be summer holiday - perhaps it'd be a good idea to give your teachers thank you cards?


Maj to nie tylko miesiąc Pierwszych Komunii i ślubów, ale również czas egzaminów - a co za tym idzie, również ukończenia szkoły dla gimnazjalistów i maturzystów. Niektórzy z nich zaś chcą wyrazić swoją wdzięczność nauczycielom ofiarowując im ręcznie wykonaną kartkę - a ja ostatnio miałam okazję spełnić to pragnienie:
May is not only the month of the First Communions and weddings, but also exams time - which also means graduating for secondary and high school students. Some of them wish to express their gratitude towards their teachers by giving them a handmade card - and recently I've had a chance to make this wish come true:


Kartka przeznaczona jest dla polonistki - dlatego postanowiłam umieścić na niej motyw książki i gęsiego pióra. Karty książki zrobiłam z arkusza ze wzorem ręcznego pisma i umocowałam metalową zawieszkę na sznureczku:
The card is for a Polish language teacher - therefore I decided to use a book and goose feather motif. I made the book using the handwriting sheet, and attached a metal charm on baker's twine.


Do delikatnych brązów kolekcji Vintage Basics postanowiłam dodać nieco fioletów i zieleni z kolekcji Victorian Garden, łącząc róże wycięte z papieru z przestrzennymi:
To the delicate browns of the Vintage Basics collection I added some purples and greens from the Victorian Garden papers, combining the cut-out roses with teh dimensinal ones:


Napis to mały stempelek z zestawu mini napisów - od zawsze chciałam mieć taki zestaw, idealny do dekoracyjnych wykrojników, w których nie mieściły się większe napisy!
The sentiment is the little stamp from the mini sentiment set - I've always wanted such a set, perfect for decorative label dies that regular stamps would not fit into!



Do wykonania kartki użyłam tych produktów Lemonade:
In my card I used the following Lemonade products:

3 komentarze:

Unknown pisze...

Przepiękna praca :) Książka i zawieszka są zachwycające ;)

Unknown pisze...

Cudo. Od razu wiadomo czyje dzieło. ^^ Czuję się bardzo zainspirowana i łapki mnie swędzą. =)

Ania pisze...

Świetny pomysł

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com