piątek, 28 czerwca 2013

Kartka z okazji Chrztu św. / Holy Baptism Card

Zielonooka ma dowód, że kolekcja Victorian Garden nadaje się na każdą ważną okazję :-)
Zielonooka proves the Victorian Garden collection to be perfect for any important occassion :-)
"Dziś mam do pokazana prostą i prawie monochromatyczną kartkę na chrzest. W centralnej części umieściłam stemplowy cytat, który ułatwi Wam pracę - znajdziecie go na sklepowych półkach. Motywy kwiatowe powycinałam z mojego ulubionego papieru z kolekcji Victorian Garden - uwielbiam te róże :-). 
"Today I have a simple and almost monochromatic Baptism card to share. The focal point is the stamped quotation that really makes your work easier - you will find it on the store's shelves. The flowers are cut from my favourite Victorian Garden paper - I love those roses :-)


Poszczególne warstwy umieściłam na kosteczkach dystansowych.
Kryształki na drucikach nadają delikatności i symbolizują kruchość małej istoty, dla której przeznaczona jest ta kartka."
I mounted particular layers on 3D dots. The crystals on wire add lightness and represent the fragility of the little person it's been intended for."



 
Zielonooka wykorzystała te produkty Lemonade:
Zielonooka used the following Lemonade products:

2 komentarze:

Ula H. pisze...

Piękna kartka ! Wycięte kwiaty i kryształki świetnie do siebie pasują.

-Aneta- pisze...

Beatko kartka jest BOSKA !!! wspaniale to wszystko zaaranzowalas i zadbalas o najmniejszy szczegol :)xoxo Aneta

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com