środa, 3 lipca 2013

Ślubny Vintage / A Wedding Vintage

Dzisiaj Moriony ma ślubną kartkę dla wszystkich miłośników stylu vintage:
Today Moriony has a wedding card for all vintage style lovers:


"Jakiś czas temu pokazywałam Wam kartkę na chrzest w klimacie vintage i obiecywałam, że na pewno jeszcze stworzę coś w podobnym klimacie. Długo nie musieliście czekać :-) bo dzisiaj mam dla Was romantyczną i postarzaną kartkę ślubną.
"Some time ago I shared a Baptism card in the vintage climate and promised you to create something vintage again. You didn't have to wait long ;-) as I have a romantic and distressed wedding card for you:



Po raz kolejny wykorzystałam jedną z najnowszych kolekcji papierów - "Vintage Basics" w kolorze sepii. Na tło kartki wybrałam papier w nuty a jeden z banerków wycięłam z papieru w odręczne pismo. Dwa pozostałe banerki wycięłam z papierów z innej kolekcji "Romantic Melody", która świetnie łączy się z "Vintage Basics".
I used one of our latest collections again, Vintage Basics in the sepia version. For the background of the card I chose the music score paper, and one of the banners I cut out of the handwriting paper. The other two banners come from the Romantic Melody collection which perfectly matches Vintage Basics. 




Głównym elementem kartki jest okrągły stempel z napisem MIŁOŚĆ.
The focal point is the round "LOVE" stamp.


Jak sami widzicie, papiery te są tak dekoracyjne, że kompozycję uzupełniłam jedynie o kilka listków i małe papierowe kwiatki.
As you can see, the papers are so decorative that I only needed to add  a few leaves and small paper flowers to complete my design.


Do wykonania kartki Moriony użyła:
For her card, Moriony used:

3 komentarze:

Елена Смоктунова pisze...

How beautiful you have such great work!

Anonimowy pisze...

Piękna kompozycja i kolorystycznie i stylistycznie:)

wyszywanka7 pisze...

Bardzo ładna kartka.

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com