środa, 7 sierpnia 2013

Nietypowa kartka ślubna / An Unusual Wedding Card

Dla wszystkich miłośników oryginalnych kartek Fasoolka przygotowała inspirację ślubną:
For all fans of original cards Fasoolka has some wedding inspiration:
"Czy kartka ślubna zawsze musi być pełna kwiatów, koronek, świecidełek, i w bieli ? Tym razem postanowiłam podejść do tematu zupełnie inaczej i schowałam wszystkie "niezbędne" dodatki używane w kartkach ślubnych. Wyciągnęłam ecoliny, pastele i czarny alfabet z kolekcji Vintage Basics. Bazę wycięłam białego kartonu, tło powstało z tego samego papieru, ale z pomocą białej pasteli oraz czerwonej i żółtej ecoliny dodałam mu koloru.
"Does a wedding card always need to be white andf filled with flowers, laces, bling? This time I decided to approach the theme from a different point of view and put all those "necessary" elements used in wedding cards away. Instead I took out ecoline paints, pastels and Vintage Basics black alphabet. I cut down the card base from whtie cardstock and made the background using the same cardstock, but coloured with white pastel and red and yellow ecoline paint.



W czasie kiedy tło schło, z czerwonego papieru z kolekcji Summer Kitchen wycięłam duży symbol &. Na koniec czarny alfabet i tyle :-) 
While the background was drying, I cut out a large & symbol out of the red Summer Kitchen sheet. Finally the black alpha stickers and the card was finished :-)


Kartka dość nietypowa, pewnie nie wszystkim się spodoba, ale chodziło o czystą przyjemność tworzenia czegoś zupełnie inaczej.

Co Wy na to? "
The card is quite unusual, I guess not everybody would like it, but I intended just the pure pleasure of creating something in a completely different way. 
What do you think?" 


Ta nietypowa kartka ślubna powstała z poniższych materiałów Lemonade:
This original wedding card was made using the following Lemonade products:

2 komentarze:

IWA pisze...

A mi tam podoba się i to bardzo!

Jadwiga pisze...

Rzeczywiście nietypowa- absorbująca- i podoba mi się :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com