poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Szybka kartka / A Quick Card

Dla wszystkich zmęczonych upałem Betik prezentuje szybką kartkę :-)
For all of you tired of the heat Betik shares a quick card :-)


"Wakacje, a przede wszystkim ostatnie temperatury, absolutnie nie sprzyjają długiemu scrapowaniu. Służą do raczej szybkich projektów :-) Takich jak kartka poniżej. Do jej zrobienia wystarczy nam około 15minut. 
"The summer break, and especially the temperatures of the last few days don't favour long scrapbooking. They allow only to create quick projects :-) Sucha s the card below. You'd need just a quarter to make it.


Na białą bazę podkolorowaną mgiełką nakleiłam kawałki papierów zachodzące na siebie, obdarte z każdej strony. Przewiązałam je kawałkiem bawełnianego sznurka. 
On the white background, coloured with mists, I placed strips of torn papers, overlapping one another. I tied them with a piece of cotton string.



Na stole miałam wyciętą małą serwetkę, którą przecięłam i dołożyłam z każdej strony mojej centralnej kompozycji. Z arkusza dodatków wycięłam róże i dołożyłam papierowy biały kwiat dla urozmaicenia okraszając je listeczkami.  Gdzieniegdzie dokleiłam jeszcze kawałeczki taśmy dekoracyjnej a na sam koniec dodałam mini napisy. 
I grabbed a die-cut doily I had lying on my desk and cut it in two, then arranged the halves on the sides of my design. I cut some roses out of the Elements sheet and added a white dimensional flower and leaves. I added pieces of tissue tape here and there and finally mini sentiments.



Prosto, szybko i chyba całkiem przyzwoicie?"
Easy, quick and pretty nice, I guess."

1 komentarze:

Ala M. pisze...

piękna inspiracja

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com