środa, 20 listopada 2013

Notes na przepisy / A Recipe Notebook

Przygotowania do Świąt rozpoczęła już także Betik:
Betik has also started preparations for Christmas:
 

"Aż wierzyć się nie chce, że już za miesiąc będą święta... Najwyższa pora zabrać się za przygotowywanie prezentów. Dobrym pomysłem dla miłośnika gotowania będzie notes kulinarny. 
"I can't believe it's just a month to Christmas...High time to start getting your presents ready. A culinaty notebook is a good idea for a cooking fan.


Tym razem zamiast grafiki postanowiłam wykorzystać stempel ze sztućcami, który miałam w swoich zasobach, a chyba ani razu jeszcze, nie wiedzieć czemu, go nie wykorzystałam. Odbity tuszem distress w połączeniu z biało-czerwoną kratką i brązem przełamanym odrobiną zieleni nadał całości odrobinę rustykalny charakter. 
This time instead of a printed image I used the cutlery stamp I've had in my stash for a while but had never used before, I don't know why! Stamped with Distress ink and combined with red and white plaid, brown and a bit of green it gave the whole a slightly rustic look.



Jest dużo tuszowania, mnóstwo przeszyć...
There's a lot of inking and sewing...




.... w środku kieszonka na luźne kartki.

...and a pocket for loose pages inside.


Mam nadzieję, że notes sprawi radość nowemu właścicielowi i stanie się "domem" dla wielu wspaniałych przepisów :-)"

I hope the notebook would make the new owner happy and become a "home" for many great recipes :-)"


Betik skorzystała z tych materiałów:
Betik used the following products:

1 komentarze:

renataa25 pisze...

Przepięny notesik!!!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com