poniedziałek, 17 lutego 2014

Czas na cyrk! / Circus Time!

Anuszka ma dzisiaj coś dla zapalonych czytelników :-)
Today Anuszka shares something for eager readers :-)


"Pomimo tego, że nie jestem wielką fanką cyrku, wprost uwielbiam rysunki i zdjęcia z nim związane. Dlatego też postanowiłam użyć tego w mojej zakładce (kupiłam ostatnio mnóstwo książek, więc przyda mi się nowa :-)). 
"Even though I'm not a big fan of the circus I just adore all the prictures and photos connected with it. That's why I decided to use it in my bookmark (I've bought a lot of books recently so I'd really need a new one :-)).
 
 
Z arkusza papieru Vintage Basics wycięłam prostokąt i nakleiłam na niego czerwone paski papieru. Najlepszym wyborem tutaj okazała się być kolekcja Summer Kitchen. Następnie dodałam tło zrobione z kawałka z kolekcji Victorian Garden. 
I cut out a rectangle from a Vintage Basics paper sheet and I glued some red stripes of paper on it. The best choice here was the Summer Kitchen collection. Then I added a background made from a piece form the Victorian Garden collection. 
 
 
Żeby zakładka była bardziej interesująca, dodałam kawałki sznurka, trochę wstążki i metalowy ćwiek. 
To make the bookmark more interesting I added pieces of string, some ribbon and a metal brad.
 
 
Obrazek, jakiego użyłam, jest niezwykle uroczy, dlatego myślę, że ta zakładka zostanie ze mną na długi czas. :-)"
The picture I used is really adorable so I guess this bookmark will stay with me for a long time. :-)"




Do zrobienia swojej zakładki Anuszka użyła: 

To make her bookmark Anuszka used:

1 komentarze:

Alaksa pisze...

Zakładka fajna, tylko bym się bała o głowę żyrafy :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com