środa, 19 lutego 2014

Zaproszenie na sesję / Photoshoot Invitation

Fasoolka zaprasza dzisiaj na sesję zdjęciową :-)
Fasoolka invites you to a photoshoot today :-)

"Na dzisiejszy post przygotowałam zaproszenie na sesję zdjęciową. Ponieważ chciałam, żeby było proste i czytelne, wykorzystałam biały, gruby papier oraz stemple Lemonade. 
"For my today's post I created a photoshoot invitation. As I wanted it to be simple and clear, I used thick white cardstock and Lemonade stamps.

 

Zdecydowałam się na kwadratową formę oraz charakterystyczne dodatki takie jak mini aparat. Całość uzupełniłam jeszcze "tęczowym" paskiem z kolekcji"After the rain". 
I decided upon a square shape and characteristic embellishments such as a mini camera. I completed the whole with a rainbow strip from the "After the rain" collection. 


Zaproszenie włożę do koperty i gotowe."
I will put the invitation into an envelope and it's done."




Możecie wykonać takie zaproszenie używając tych produktów:
You can make such an invitation using theses products:

1 komentarze:

Baba ze Wsi pisze...

Piękno tkwi w prostocie - coraz bardziej mnie fascynują kwadraty a pasek tęczowy rewelacyjny, żałuję, że nie zamówiłam tego papieru, ale jak tylko przyjdzie moja "Lemonadowa" paczka znów coś zamówię...

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com