piątek, 21 lutego 2014

Przyjacielska ramka / A Friendly Frame

Betik prezentuje dzisiaj uroczą ramkę dla przyjaciela:
Today Betik shares a charming frame for a friend:


"Kolorystyka kartki z inicjałem tak bardzo "chodziła" za mną, że w dzisiejszym poście jeszcze jedna praca w podobnym klimacie :-) Tym razem kwiatami (wyciętymi z kolekcji Victorian Garden i tymi bardziej przestrzennymi) okrasiłam ramkę i piękne słowa cytatu o przyjaźni.
"The colour palette of the initial card "hounted" me so much I made another project using it :-) This time I decorated a framed stamped quotation with flowers (those cut out form the Victorian Garden paper and the dimensional ones).
 


Żeby cytat był czytelny i nie zlewał się z kwiatami musiałam nieco rozjaśnić fioletową bazę za pomocą gesso. A ponieważ gdzieniegdzie rozjaśniło mi się za dużo, dokolorowałam te miejsca mgiełkami. 
I had to whiten the purple background with gesso a bit so that the stamped quotation would be more visible. But in some places I put too much of the medium and had to colour them back with mists.


Na obrazku widać też delikatnie odbite fragmenty stempla pajęczyny. Sam pająk mnie nie pociąga, ale kto powiedział, że trzeba użyć całego stempla... Jak widać mały kawałek sprawdza się równie dobrze w roli ozdobnika :-) 
You can see a spider's web stamp stamped delicately in the corner. I don't like spiders, but who says you have to use a whole stamp.... Even a small part can make an ornament :-) 



Wiem, że w tym roku nie mamy powodów do narzekania na zimę, ale ja już tak bardzo tęsknię za wiosną i kolorami... A wy?"
I know we can't complain about winter this year, but I miss spring and colours so much...how about you?"


Do wykonania ramki Betik użyła:
For her frame, Betik used:

2 komentarze:

Alaksa pisze...

Śliczna. Delikatna,a jednak strojna. Wyższa półka. :)

bamabo pisze...

Jaka fajna, bardzo malarska poprzez połączenie tych kolorków

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com