poniedziałek, 10 lutego 2014

Kartka-inicjał / An Initial Card

Betik ma dla Was dzisiaj bardzo oryginalną kartkę!
Betik shares a very original card today:
 

"Potrzebowałam kartki urodzinowej dla koleżanki, a ponieważ bardzo ją lubię, chciałam żeby i kartka była wyjątkowa. Wymyśliłam sobie, że zrobię ją w formie inicjału jej imienia. Przygotowałam zatem odpowiednią bazę i... poszłam na żywioł (jak zawsze zresztą :-)) 
"I needed a birthday card for mu friend, and as I like her a lot I wanted it to be special. And I thought of a card in the shape of her initial. I prepared the base and...let myself go (as always, actually :-))

  
Jak widać kartka jest mocno mediowa... już nawet nie widać, że bazą był papier w beżach z kolekcji Romantic Melody. I myślałam, że w brązach i beżach będę się obracać, dopóki nie przypomniało mi się, że mam gdzieś wycięte, niewykorzystane kwiatki z Victorian Garden. 
As you can see the card is covered with media...you can barely see the beige paper from the Romantic Melody paper in the background. And I thought I was going to focus on beiges and browns when I recalled having flowers cut out from the Victorian Garden sheet.

  
Potem doszły jeszcze motylki, a na koniec stempelek ze starszej kolekcji Basic. 
Then I added the butterflies and finally stamped a Basic collection stamp.



Przyznam, że bardzo polubiłam się z tą kartką i ciężko będzie mi się z nią rozstać, ale na szczęście pomysł jest do powielenia, a imion taki wachlarz, że jeszcze mi się znudzi pewnie." 
I must say I liked the card very much and it'd be difficult to part with it, but at least I can copy the idea, and the number of names is such that I would be probably bored."




Ta piękna kartka zawiera:
That beautiful card contains:

1 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Świetny pomysł !!!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com