piątek, 13 czerwca 2014

Domek dla ptaków / Birdhouse

Jeśli lubicie prace miniaturowe, dzisiejszy post Anuszki jest dla Was :-)
IF you like miniature creations, Anuszka's post is for you :-)


"Mówiłam już Wam o mojej obsesji na punkcie domków? Tak, to prawda, kocham je! Czy jest coś słodszego niż malutki, papierowy domek? Tym razem zrobiłam domek dla ptaków używając do tego kolekcji Victorian Garden. 
"Have I told you about my minihouse obsession yet? Yes, that's right, I love them! Is there anything sweeter than a tiny paper house? This time I made a bird house using the Victorian Garden collection.  
 
 
Wycięłam bazę domku z papieru 05 i zrobiłam na nim stempel, a następnie użyłam pudru do embossingu. Dach powstał z papieru 03. Wycięłam prostokąt i złożyłam go na pół. Następnie wycięłam mnóstwo małych kółek i przykleiłam do bazy. W ten sposób stworzyłam naprawdę fajny efekt trójwymiarowości. 
I cut out the base of the house from paper 05 and stamped a pattern and then embossed it with white embossing powder. Next I used paper number o3 to make the roof. I cut out a rectangle which I folded in half. Then I cut out a lot of small circles and glued them to the base. This way I created a really nice dimensional effect.
 
 
Dodałam białą ramkę, ćwiek (w końcu coś musi się świecić :)) i małego ptaszka z prawdziwą gałązką. 
I added a white frame, brad (something has to be shiny after all :)) and a tiny bird with a real twig.


Myślę, że to naprawdę uroczy projekt. Kto nie lubi małych domków? :-)"
I think it's a really cute project. Who doesn'l like tiny houses? :-)"


Domek Anuszki powstał z:
Anuszka's house was made using:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com