wtorek, 10 czerwca 2014

Ślubne pastele / Wedding Pastels

W okresie letnim przyda się sporo ślubnych inspiracji - oto kolejna, tym razem od Fasoolki:
In the summer time we need a lot of wedding inspiration - here's another one, this time from Fasoolka:
 
 
 
"Czerwiec to dość intensywny czas ślubów, dlatego nie powinno zabraknąć prac w tym temacie :-)
Na dzisiaj przygotowałam kartkę w stonowanej kolorystyce ecru, wykorzystując w tym celu moją ulubioną kolekcję At The Seaside. 
"June is really busy with weddings, and so there should be a lot of creations on that occassion :-)
I have a card for today, in a subtle ecru palette, using my favourite collection, At The Seaside.
 
 
Kremowy papier delikatnie potuszowałam białym tuszem, tego samego tuszu użyłam do obicia stempla na brązowym papierze.
Dodałam kilka mini różyczek, wstążkę i kilka przeszyć maszynowych. 
I delicately inked the cream paper with white ink, which I also used to stamp the sentiment circle stamp onto the brown paper.
I added a couple of mini roses, the ribbon and some machine sewing.
 

Mam nadzieję, że kartka spodoba się Młodej Parze."
I hope the newlyweds would like my card."
 
Fasoolka użyła:
Fasoolka used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com