poniedziałek, 14 lipca 2014

Romantyczna zakładka / A Romantic Bookmark

Jeśli lubicie czytać, temat dzisiejszego postu jest Wam z pewnością nieobcy :-)
If you like reading, you are surely familiar with the subject of today's post :-)


Jestem nałogowym czytaczem :-) Czytam codziennie, nie zasnę bez przeczytania choćby krótkiego fragmentu, często wracam do ulubionych pozycji, często też czytam kilka książek równocześnie. Dlatego zakładki są u mnie w powszechnym użyciu :-) A że często sięgam po literaturę klasyczną, postanowiłam zrobić sobie kolejną zakładkę, w romantycznym stylu:
I'm a book-addict. I read every single day, I can't fall asleep without reading at least a short passage, I often go back to favourite books and also often read several books at the same time. And terefore bookmarks are always in use :-) And since I often read classic literature, I decided to make anoher bookmark in a romantic style:


Moje zakładki muszą spełniać pewne warunki: muszą być płaskie i pozbawione wszelkich ostrych/wystających elementów, które mogłyby uszkodzić książkę. Ale to nie znaczy, że muszą być monotonne i nudne. Tym razem na tle papieru z ręcznym pismem nakleiłam sporo obrazków wyciętych z innych arkuszy, a jedynym delikatnie wypukłym elementem jest piękna, gipiurowa koronka:
My bookmarks have to meet certain conditions: they have to be flat and without any sharp or protruding elements that could damage a book. But that doesn't mean they have to be boring and monotonous. This time, I arranged a lot of images cut out from various papers onto the background with handwriting pattern and the only slightly dimensional element is beautiful guipure lace:



Ozdobiłam oczywiście obie strony :-)
Of course I decorated both sides :-)



Jako wisienkę na torcie dołączyłam chwost, który jest tyleż dekoracyjny co praktyczny, oznaczając miejsce zakładki w zamkniętej książce ;-)
My cherry on top is a tassel that is both decorative and practical as it marks the position of the bookmark in a closed book ;-)


Do zrobienia zakładki użyłam:
To make the bookmark I used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com